Tiskalnik in kompatibilne kartuše
Novice

Tiskalnik ne zazna vstavljene kompatibilne kartuše?

Pri vstavitvi kompatibilne kartuše v tiskalnik ne bi smelo prihajati do težav . Opažene težave se nanašajo na nekaj izjem, ki pa jih lahko hitro rešite z enostavnimi ukrepi kar sami doma. Takšni ukrepi so pravilna namestitev kartuše v tiskalnik, rahlo radiranje čipa na kartuši ter zagon čiščenja glave/kartuše.
 Najprej preverite ali je kartuša ustrezna oz. kompatibilna z vašim tiskalnikom. Če niste prepričani, nas kontaktirajte, da vam svetujemo.

Pogosta se zgodi, da kartuša ni vstavljena pravilno. Pri nekaterih tiskalnikih je potrebno malo več pritiska za ustrezno vstavitev kartuše. Večina ljudi vstavlja kartuše bolj nežno, saj se bojijo, da bi kaj poškodovali (to pa ne pomeni, da je potrebno uporabiti preveliko silo).

Zgodi se, da ob menjavi kartuš tiskalnik ne zazna kartuš, izpiše error, gori lučka, noče tiskati ali se ustavi. Če ste vstavili vse nove kartuše hkrati, vam svetujemo, da menjate kartuše eno za drugo in ne vse skupaj. Lahko je v tiskalniku le ena kartuša, ki ima pokvarjen čip, tiskalnik pa bo zavračal vse, če avtomatsko ne ugotovi, katera povzroča težave. Še enkrat vstavite v tiskalnik prejšnje, prazne kartuše in nato eno po eno zamenjajte z novimi. Tako boste ugotovili, katera je tista, ki povzroča težave.

Kompatibilne kartuše imajo drugačen čip, zato je možno, da tiskalnik kartuše ne zazna takoj. Na čipu kartuše se lahko pojavi sloj, ki preprečuje pravilno delovanje. Poskusite s čiščenjem čipa z rahlim radiranjem po površini čipa in nato ponovno vstavite kartušo. Zapomnite si, da po navadi nastane težava le pri eni sami kartuši, zato se izogibajte vstavljanju več kartuš naenkrat.

Poskusite lahko tudi izklopiti tiskalnik in ga čez nekaj minut ponovno vklopiti. V tem času se spomin izbriše, kar lahko pomaga, da tiskalnik spet dela.

Večina tiskalnikov ima program čiščenja glave kartuše na samem tiskalniku ali prek računalniškega programa za posamezen model tiskalnika. Čiščenje glave tiskalnika lahko za boljši rezultat večkrat ponovite (tri do štirikrat) in s tem očistite glave kartuš in hkrati odstranite morebitne nastale blokade.

V kolikor tudi po teh postopkih kartuša ne deluje pravilno, nas kontaktirajte na info@premiumprint.si ali na tel 031/333-404. Dogovorili se bomo za vračilo ter poslali Vam bomo drugo.